HTML

Bárki > Szevasz!!! Kellemes ünnepeket, így utólag, és Boldog Új Évet előre! :)

Kérdéses > Szevasz! Neked is minden jókat, így, cseten keresztül. Mizújs? Új lakásban laksz? Láttam a képeid között.

Bárki > Vettem egy lakást, és már a felújítás is nemsoká elkészül :) Van egy lakásom!!! :) Ez nekem nagyon nagy öröm.

Kérdéses > Király! :))) Nem sokára család-gyerek! :))

Bárki > Még nem :)

Kérdéses > Pedig egyszer, biztos családos ember leszel.

Bárki > Mondjuk, van most alakulóban valami egy komolyabb lánnyal, de majd alakul.

Kérdéses> Csak azért mondom, mert Te olyan „family guy” típus vagy.

Bárki > :))) És veled mi van? Pesten vagy?

Kérdéses > Igen, Pesten lakom.

Bárki > Ez a szakáll nagyon rád vall :)

Kérdéses > Komoly cucc. Pláne, ha még a hajam is rendesen meg fog nőni hozzá. Majd kontyban szeretném hordani.

Bárki > Tervezed? :)

Kérdéses > Ha megérek még 1-2 évet, akkor lehet, hogy kipróbálom.

Bárki > A padon, a gyerekekkel körbeülős fotód olyan jó kép rólad. :) Mint egy boldog család.

Kérdéses > Olyan. Idén nyáron készült. Idillikus.

Bárki > És mit csinálsz most Pesten?

Kérdéses > Egy alapítvány foglalkoztat.

Bárki > És mivel foglalkozik az alapítvány? Családok?

Kérdéses > Egy csomó mindennel. Igazából az összes életterülettel: a kommunikációval, a szüléssel, a meghalással, a felnevelkedéssel, a megélhetéssel, a lakhatással, meg mindennel. Még a testiséggel is.

Bárki > Lényeg, hogy szeresd. :)

Kérdéses > Bármikor felmondhatok neki, nem vagyok rászorulva. Viszont, ha kellek az alapítványnak, addig fizetést is ad.

Bárki > Neked a pénz sosem számított. :)

Kérdéses > Régen sem vonzott a magánélet. Nincs már kedvem hozzá.

Bárki > Te úgy élsz ahogy éppen jólesik.

Kérdéses > Megpróbálok úgy élni, hogy ez mindenkinek jólessen.

Bárki > Voltam a Kirsna-völgyben. Eszembe is jutottál.

Kérdéses > Nyílt napokon voltál? Úgy tudom, szoktak ilyeneket rendezni.

Bárki > Neeeeem. Folyamatos a látogathatóság.

Kérdéses > Viszont nyílt napokon, asszem, több helyre is beengedik az embert.

Bárki > Nyáron voltunk. Volt belépő. Reggel pedig amolyan szeánsz. Vagy nem is tudom, hogyan nevezték.

Kérdéses > Ja. Én még nem voltam. Nem tudom, hogyan lesz a jövő, de ha lenne hozzá jó alkalom, Somogyvámosba én is lemennék. Megnézni őket.

Bárki > Most megyek anyának segíteni. Örültem. Minden jót!

Kérdéses > Neked is minden jót!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr524984599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása