HTML

Bárki > Nekem van egy őstörténet-javaslatom, amit meg lehetne jeleníteni.

Kérdéses > Csak nem Te is világot akarsz improvizálni?

Bárki > Ott még nem tartok. Nekem gyerekeim, rokonaim, kötelezettségeim vannak, nem hagyhatom itt őket. De lenne egy javaslatom, hogy mit adhatnának elő mások, amit – szerintem – nem csak én néznék meg szívesen.

Kérdéses > Na, kivele!

Bárki > A történetben az az érdekes, hogy a közönség is benne van.

Kérdéses > Én ezt eleve gondoltam. Mármint, hogy egy világimprovizáció kerettörténetében a közönségnek is szerepelnie kell.

Bárki > Oké, én ezt csak utólag vettem észre. Mindegy.

Kérdéses > Jó, de mondjad, ne állj le!

Bárki > Rendben. Szóval ez a történet tulajdonképpen a dualitás megszületésének és kifejlődésének a története, ami előtt csak egységélmény volt, illetve, ami (a végén) az egységélmény visszaszerezhetőségét mutatja be.

Kérdéses > Eddig pazar. :) Folytasd!

Bárki > A történet a különböző kozmológiáktól függetlenül indul, vagyis nem foglalkozik azzal, hogy hogyan, esetleg kinek/kiknek a keze munkája által keletkezett az élet, az anyag.

Kérdéses > Hogyhogy?

Bárki > Mert az improvizáció ettől nem függ.

Kérdéses > Végül is ez jó. Leegyszerűsíti a dolgokat.

Bárki > Ráadásul nem osztja meg a jelentkezőket!

Kérdéses > Pláne. De mi is akkor a történet?

Bárki > A történet az ember édenben élésével indul, ami a történelem előtti időkben, egy bejáratott, működő rendszer volt, amiben még nem volt dualitás.

Kérdéses > Ezt hogy értve?

Bárki > Ez úgy nézett ki, hogy abban az időben az embernek még semmi kétsége nem lehetett azzal kapcsolatban, hogy a létezése mit jelentett.

Kérdéses > Miért nem lehetett?

Bárki > Ezt a történet később mondja el.

Kérdéses > Akkor folytasd!

Bárki > És akkor, egyszercsak, jött a populációban egy megszaladás – mondja az én őstörténet-változatom. A természet valahogy túl jól tartotta az édenben az embert, vagy volt valami mögöttes szándéka ezzel (végül is mindegy), mindenesetre az addig 60-80-100 fős csoportok elkezdtek egybeérni. És ezzel a mozzanattal fogant meg a dualitás.

Kérdéses > Kifejtenéd?

Bárki > Basszus, nem lesz időm elmondani, mindjárt indulok.

Kérdéses > Pedig ezt mindenképp el kellene mondanod. Valahogy azt érzem.

Bárki > Este felhívlak.

Kérdéses > Mindenképp!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr135017927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása