HTML

Bárki > Képzeld, ráakadtam egy régi írásomra, amit akkor írtam, amikor még valamennyire szexuálisnak hittem magam.

Kérdéses > Mit látsz most benne?

Bárki > Tetszik.

Kérdéses > Mi tetszik benne?

Bárki > Nem tudom. Inkább megmutatom.

...

Arról álmodtam, hogy félretettem egy nőkkel szemben hozott szigorú embargót, és kivételesen szexeltem valakivel, akinek megérintéséről még nem volt élményem. Talán a zöld turmixok miatt, de minden zöld volt, még a telefonom is, amin hívott éjszaka, hogy menjek át hozzá. Azt mondta, be van rúgva, de a hangja nem úgy hallatszott, aztán azt is mondta, hogy vigyek magammal sört.

Egyfajta jelmezben volt: feszülős, pamut short a fenekén és nyakban megkötős, horgolt felső a mellein, melyek plasztikázott sárgadinnyeként csücsültek a lazaszemű hálókban, ámbár plasztikázás nélkül, természesesen voltak ilyen, alul öblösek. Mezitláb várt, vizes hajjal, piros és barna volt a konyhában minden. Kint a balkonon kezdtünk cigizni, ahol a shortja rózsaszínűvé változott. Ekkor mondtam neki, hogy szerintem meztelenkedni akar, vagyis lehetőséget szeretne a szexre, hogy emiatt hivott fel engem, hogy ezt feltételezem róla. Erre eldobott ott mindent, és puffogva berohant a lakásba, én meg kint maradtam, elszívtam a cigit egyedül.

Éreztem, hogy ez csak a nyitány, és műsor lesz egész hajnalig, amikor is majd el kell indulnom 5-kor dolgozni, és inni is csak 11-ig ihatok. Az embargót meg azért tettem félre, mert mindig is egy kompromisszumkész ember voltam. Vagy mégsem.

...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr985052068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása