HTML

Bárki > Szerdán találkozhatunk.

Kérdéses > Oké, egyenlőre nincs programom, de holnapra van.

Bárki > Mára nekem nincs, de holnap jön a tulaj, kis rendet kell csináljak.

Kérdéses > Oké.

Bárki > Viszont jó lenne minél hamarabb találkozni.

Kérdéses > Szerintem is.

Bárki > Még mindig nincs azóta sem új blogbejegyzés.

Kérdéses > Ez van.

Bárki > Meg kellene share-elned a blogot a Facebook-on, hátha találsz még érdeklődőket.

Kérdéses > Nem foglalkoztat rendesen az alapítvány. És nem vagyok elégedett az eddigi tartalommal sem. Ezért sem osztom meg.

Bárki > Ok.

Kérdéses > …

Bárki > Mit csinálsz?

Kérdéses > Írom az ötletiroda szövegét.

Bárki > Annak az amerikai fickónak?

Kérdéses > Igen.

Bárki > Azon gondolkozom, hogy tudnánk-e ma találkozni? Van-e ma estere már programod?

Kérdéses > Nincs.

Bárki > Kábé 8-ig elintézem a dolgaimat. Akkor 8-tól mondjuk 10-ig találkozunk?

Kérdéses > Ne ígérjük meg egymásnak, de tartsuk fejben.

Bárki > Jaja. Én is így gondoltam.

Kérdéses > Oké.

Bárki > Megint történt egy dolog. Talán mondtam, hogy voltam falat mászni, és hogy mennyire tetszett. Erre mutatott a kollégám egy videót, ami egy 11 éves kislányról szólt – többszörösen rekordokat döntött már meg, nagyon profi sziklamászó. Négy éves korától csinálja. Megnéztem ezt a videót, és azt láttam, hogy épp a kislányt vitték egy hegyhez, és ott is mászott, mikor pedig már majdnem felért a tetejére, pont akkor elrontott valamit, és leesett. Mármint, úgy, hogy a kötél megfogta. És erre a lány elkezdett sírni. De ez a sírás már nem tűnt fel, úgy látszik, senkinek. Mert különben, szerintem, a videóból már rég kivágták volna.

Kérdéses > …

Bárki > Mutattam más kollégámnak is, nem reagáltak semmit. Még az sem, amelyik mutatta nekem a videót. Mondtam neki, hogy szerintem ezt a videót motiválónak szánták a nézők felé, közben épp azt láthatjuk rajta, hogy ebben is a sírás van, ha nem sikerül a kívánt cél. Itt valami nagyon el van rontva. Mit ér az, hogy sok rekordot döntött meg, ha ez ilyen áron volt. 

Kérdéses > A társadalmi játék nem a kislány sírására figyel. Olyan ez, mint a foci, ami nem a testi-fizikai ütközésekre figyel.

Bárki > Egyébként az anyuka annyi kommentet fűz hozzá, hogy ez nehéz, de ettől erősödik a lány.

Kérdéses > Ráadásul direkt hagyták benne a sírást. Sőt. A síró hangot, mint effektet, szerintem, utólag tehették bele.

Bárki > Hát nem semmi.

Kérdéses > A közös fókusz nem ilyeneken van, mint ez a sírás.

Bárki > Hanem azon, hogy az embereket arra motiválják, hogy mindig minél többet, és többet akarjanak, és bármi áron. És, hogy úgy érezzék, hogy mennyire köcsögök, hogy egy 11 éves kislány is milyen keményen dolgozik.

Kérdéses > Ez az emberi kaland. Szerintem ezt így nevezik.

Bárki > Mit értesz emberi kaland alatt?

Kérdéses > Cseréljünk szerepet!

Bárki > Cseréljünk!

Kérdéses > Cseréltem.

Bárki > Én is.

Kérdéses > ...

Bárki > Egy fajta felfedezőmissziót. Az emberből kihozható jelenségek felfedezését. Az emberi kaland szerintem ez.

Kérdéses > És van olyan, amikor nincs emberi kaland? Mert úgy értem, amit írtál, mintha ez így bármit magába tudna foglalni.

Bárki > Ma már nincs. De felteszem, hogy volt idő, amikor volt emberi kaland nélküli emberi lét.

Kérdéses > Itt vagy még? Mert úgy látom, hogy offline vagy.

Bárki > Újra kellett indítanom a gépem.

Kérdéses > Most kajálok. Később.

Bárki > Én meg lehet, hogy alszom egy kicsit

Kérdéses > http://livewithit.blog.hu/tags/tekintélyelv

Bárki > Olyan mintha te fogalmaztad volna.

Kérdéses > Olyasmi.

Bárki > ...

Kérdéses > ...

Bárki > Na itt vagyok.

Kérdéses > Én is. Egyenlőre.

Bárki > Az emberi kalandost folytathatjuk?

Kérdéses > Folytassuk!

Bárki > Az állatoknak van-e állati kalandjuk?

Kérdéses > Gondolom, ez is nézőpont kérdése. Tulajdonképpen mindenre, ami létezik lehet úgy tekinteni, hogy a kaland része.

Bárki > …

Kérdéses > Vajon minden kaland egyforma, vagy lehet különbségeket tenni?

Bárki > Nem tudom.

Kérdéses > Egyszer láttam valahol, ahol így szólt ez a kaland angolul: „eat, survive, reproduce”.

Bárki > Szerintem a kalandot nem kínáló kaland így szólna: „egyél amikor etetnek, élj, amikor éltetnek, szaporodj, amikor szaporodnak veled”.

Kérdéses > Aham. Akkor vehetjük úgy, hogy az állatok közül talán az ember az egyedüli, amelyik eltért ettől, és kitalál magának egy másik kalandot?

Bárki > A kalandot nem kínáló kalandban ez úgy szerepel, hogy (az evés, túlélés, szaporodás szöveghez hozzáértve:) játsszál emberi kalandot, amikor emberi kalandot játszanak veled. És valóban, azt gondolom, hogy nem az ember találta ki ezt a kalandot. Hanem a környezet.

Kérdéses > Cseréljünk szerepet!

Bárki > Cseréljünk!

Kérdéses > Cseréltem.

Bárki > Én is.

Kérdéses > …

Bárki > Akkor fuck you környezet!

Kérdéses > Természetesen mondhatjuk ezt, de elkezdhetünk pozitívan is hozzáállni. Pusztán azon az alapon, hogy elképzelhetően megérné. Megtérülne.

Bárki > Például?

Kérdéses > Nem tudom, de semmiképp sem úgy, hogy fuck you. :)

Bárki > Ismered F-et? Azt a kiscsajt. Az egyik beszélgetésen ott volt.

Kérdéses > A nevét sokszor hallottam, és már rémlik az arca is, egy fiatal csaj.

Bárki > Aha. Mindegy. Meg akartam keresni a Facebook-on, de elfelejtettem a családnevét.

Kérdéses > Én sem tudom.

Bárki > Mindegy. Neki fogok dolgozni. Majd este beszélünk.

Kérdéses > Oké.

Bárki > Amúgy támadt egy olyan ötletem!

Kérdéses > Kivele! :)

Bárki > Hogy pszichoterapeuta legyek. Mit szólsz? :)

Kérdéses > Simán lehet, hogy az jó lenne neked. Meg másoknak is

Bárki > Felhasználhatnám azt is, amit tőletek tanultam. Meg, persze, kellene még tanulnom módszereket, stb., meg képzéseket elvégezni, vagy tanfolyamokat, hogy legyen valami papírom is, hogy az emberek jobban elfogadjak. Este, ha összejön a találkozás, erről is szeretnek beszelni, hogy erről a Te véleményedet is kikérjem. Ha, mondjuk, itt kezdeném el, Pesten, még akár Te is be tudnál segíteni.

Kérdéses > Oké, majd beszéljünk! Én nem ígérem, hogy odáig életben maradok.

Bárki > Pedig, ha együtt csinálnánk, fajább lenne! :D

Kérdéses > Az biztos! :) De engem már nem érdekelnek a remények. Viszont tényleg tök jó lenne.

Bárki > Este beszélünk, remélem.

Kérdéses > Engem most ez lelkesít.

Bárki > Mint átmeneti megoldás a túlélésre? :) De megértelek Téged. Jóval idősebb vagy nálam.

Kérdéses > Nem is lenne jó, ha meg lenne tiltva a túlélés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr525066836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása