HTML

Kérdéses > Vagy? Akarok egy fontosat kérdezni.

Bárki > Vagyok.

Kérdéses > Van egy ötletem a megélhetésemre.

Bárki > Szuper!

Kérdéses > Egész pontosan: van egy ötletem az Alapítvány anyagi biztosítására, finanszírozására. Késő van? Fekszel le?

Bárki > Hát, készülök, de még épp skype-olok a barátnőmmel, úgyhogy mondhatod közben.

Kérdéses > Elmondhatom később is.

Bárki > De kíváncsi vagyok.

Kérdéses > Arról van szó, hogy hirdethetnék autistáknak szóló, mondjuk csoportos beszélgetéseket az Alapítvány nevében, az Alapítványt pedig bárki támogathatja közülük. Fórumokon hirdethetném ezeket. És vinnék témákat ezekre a beszélgetésekre az Alapítvány oldaláról. Az engem aktuálisan érdeklő témákat: például az emberek társas kapcsolatai, a viselkedési motivációi, íratlan szabályai, stb..

Bárki > Az nagyon jó lenne. Arra szükségük lenne a nem autistáknak is.

Kérdéses > Jöhetnének a nem autisták is. Szerinted megcsináljam? Portfóliónak pedig ott lennének a blog eddig felrakott bejegyzései.

Bárki > Szerintem csináld meg! Én biztos járnék. Meg mások is.

Kérdéses > Oké, megkísérlem meghirdetni.

Bárki > Majd holnap beszélünk, én off.

Kérdéses > Oké.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr205109146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása