HTML

Kérdéses > Bejött a csetbe Musztáng is.

Bárki > Itt vagyok.

Bárki > Én is, még mindig.

Kérdéses > Musztángnak is elmeséltem a mai, új jelentkezőket, de a b-ai lányt csak M-nak meséltem eddig. M., bekopiznád ide azt a részt róla? Én már nem tudom, mert Musztáng meghívása miatt nullázódott a szöveg nálam.

Bárki > „Kérdéses > Ma újabb érdeklődők jöttek, lehet, hogy velünk fogják szerkeszteni a wikidot oldalt. Bárki > Azta! Tök jó! Kérdéses > Köztük van az a vidéki lány, aki filozófiát tanult, és most az ötletirodás volt párja eszement tágas tanyáján lakik, ahova pedig akartak pár évvel ezelőtt egy egységélményt biztosító közeget létrehozni. És a lány is azt mondta, már akkor, hogy a közeg számára környezeti eltartottságot kell biztosítani.”

Kérdéses > Ja. Erre gondoltam.

Bárki > Oké. Ennyi?

Bárki > Épphogy elkezdett mesélni!

Kérdéses > Pillanat, közben beszélgetek is...

Bárki > Ja, oké.

Kérdéses > A lány tudna rendelkezni egy 150 négyzetméteres, budapesti, extra belmagasságú lakás fölött, ha fönt tudná azt tartani. Színházi előadást szeretne csinálni, ami ábrázolja a Bono sapines-t (a képet majd még egyeztetni kell vele, nagyon jó ötletei vannak). És ezt a lakásban képzelte el. De ez, egyenlőre, még csak színház, vagyis csak színházi eszközöket alkalmazna. És volt javaslata a történet befejezésére is. Nagyon értelmes dolgokat mondott.

Bárki > Például?

Kérdéses > A félelemről beszéltünk. Az volt az ötlete, hogy a félelemről ábrázolni kell, hogy az nem a genetikánkból jön, hanem csak az emberkép hozta/hozza létre – csakis és kizárólag az egyedülléttől van genetikai félelmünk – mondaná a történet (pl. az öngyilkosságtól való félelemből ki lehet szocializálódni, jegyzem meg halkan). Eszerint, illetve ez után, a történet úgy folytatódna, hogy az értelmet meghaladó létszám túllépése elkezdte megismertetni az embert önmagával (elkezdte figyeltetni önnön magát), és később az embernek minél több lett az ismerete önmagáról, mint a környezetéről, annál nagyobb egységtől való elszakadást érzett  egyedülálló fajtának kezdte érezni magát. Ez jobban eladhatóvá tenné a programokat. Így a programok már nem, vagy nem csak az önkép feledtetéséről és tudatosításáról szólnának, hanem a félelem nélküliség újra előidézhetőségéről, a kollektív relaxálásról. Egyfajta pihent állapotról, ahogy ezt Ő nevezte.

Bárki > Ez nagyon jól hangzik!

Kérdéses > Vagyis a környezeti eltartottság, a 80-100 fős kommunikációs elhatárolódás, illetve az emberkép előtti nézet (egységkép) visszaállításával megszűnik az elszakítottság érzet, és ismét egy félelem nélküli állapotba jutunk. Nagyjából ez lenne a történet vége. És tulajdonképpen az első reklámja is. Közben pedig arra gondoltam, hogy ezt a csetet felteszem másoknak a blogra elolvasásra.

Bárki > Amúgy, szerintem, ezt mi is így gondoltuk, hogy nem lenne félelem abban a közegben, csak nem jutott eszünkbe, hogy ezt kihangsúlyozzuk.

Bárki > Igen. Mintha lett volna ilyesmiről szó valamikor. Amúgy, nekem tetszik ez a megközelítés.

Kérdéses > Szerintem elég hasznos tagja lesz a társaságnak. Csütörtökön vagy pénteken tudnánk is találkozni vele, a Müsziben (az új hely, amit Musztánggal találtunk). Meséltem rólatok. És az autizmusról is. Az ő autizmustesztje 75%-os. Azt mondta, hogy pár éve elkezdte gyanítani, hogy esetleg Ő is autista, és keresett magának teszteket az Interneten, komolyakat. A másik jelentkező pedig egy fiatal srác, feltehetően fű és alkohol bőven van az életében. Ő annyira nem fogja akarni szerkeszteni a wiki-t. Más típus. Viszont érdekli a téma (nagyon is), és ismeri a szervezőket a Müsziben (mintha valamivel utalt volna erre). Tegnap beszéltem L-el is, akivel decemberben ismerkedtünk meg Sz-el, és akinek nagyon szimpatikusok voltunk mindketten. Ez a srác sokat fest, rajzol. Kábé húszéves. Mondtam neki, hogy kellene a projektnek egy animáció. Ehhez megmutattam neki a Bono sapiens wiki-t, ami tetszett neki. Azt mondta, most sok a dolga, de érdekli az animáció készítése. Plusz... Még sincs lakhatásom április 1-től. Egyenlőre felhívom anyámat, hogy hozzá költözöm 1 hétre. Sejtve, hogy maximum 1 hetet fogok ott kibírni. Ha nem lesz normális lakhatásom, kilépek. Nagyjából ezek a hírek mára. Legalább is nálam.

Bárki > Oké. J-nél nem lakhatsz?

Kérdéses > Épp ebben a pillanatban derült ki, hogy nem. Az előbb beszéltem vele erről. De most meg arról beszélünk, hogy esetleg mindketten leköltöznénk B-ra. Ő vetette fel, most, hirtelen.

Bárki > B-án van internet? A tanyára mennétek?

Kérdéses > Igen, oda, és van Internet. De a projektnek az baromira nem hasznos, ha nem vagyok Budapesten.

Bárki > Az se, ha kilépsz.

Kérdéses > Az sem, viszont ha akadályoztatva lennék a projektben, akkor a kilépés utáni perspektívák érdekesebbé válnának. Érzem.

Bárki > Más. A kérdéses blogon mennyire kell ragaszkodni a kék-fehér madaras sablonhoz?

Kérdéses > Szerintem ez adja a legletisztultabb tipográfiát. Az imidzs miatt, a tisztaság ábrázolása miatt választottam, de megváltoztatható.

Bárki > Belépek a blogra, ha nem szerkeszted éppen. Megnézem milyen belül.

Kérdéses > Nem szerkesztem, lépjél!

...

Bárki > Mutatok valamit, ami talán nem az ideális megoldás a blog átláthatóbbá tételére, de ez egy beépített dolog. Az a gond, hogy ezzel a sablonnal a bal oldalon vannak a címek, és szerintem jobb lenne, ha ezek a jobb sávban látszanának. Nézd meg most a blogot! Sajna ez a sablon alapból nem tudja a baloldali sávot kezelni, a HTML-t meg annyira nem ismerem, hogy kapásból átszerkesszem.

Kérdéses > Ez iszonyú jó!!!

Bárki > Tényleg?

Kérdéses Tényleg!!!

Bárki > Beraktam egy külön szövegdobozt a linkeknek. Fontos, hogy a linkek szövegei/URL-jei a fejlécben szerepeljenek?

Kérdéses > Nem fontos. Esetleg rakhatnánk oda valamilyen rövid szöveget helyettük. Akár a Bono sapiensről, vagy az ötletirodáról. Amennyiben ezek tényleg közös projektek. Úgy értem, hogy később majd rakhatnánk oda egy ilyen szöveget.

Bárki > Elég kevés szöveget bír el a fejléc. Az e-mail cím egyenlőre ott maradhatna, mert a linkek között nem működik praktikusan. Aztán, ha van ötlet, be lehet rakni szöveget.

Kérdéses > Csináljuk a megbeszélt ráhagyásos módszerrel! Emlékszel rá?

Bárki > Oké. :) Akkor mindenki végrehajtja azt a módosítást, amit egyébként kérdezne, hogy végrehajthatja-e, és a megmaradó verziók maradnak meg. Illetve, ha többször egymást kioltó végrehajtás történik, akkor kiderül, hogy miről kell a legközelebbi találkozón beszélnünk.

Kérdéses > Ja. Csak ne legyünk ebben 80-100 főnél többen, mert ez akkor már nem működhetne. :) Erről jut eszembe, hogy ebben a ráhagyásos módszerben a lényeg tulajdonképpen az, hogy ebben a játékban egymás cselekedeteit nem kijelentésnek, hanem kérdésnek tekintjük. A Bono sapiens is így viselkedett.

Bárki > Ezek szerint, ha ebben az improvizációban a cselekedet kérdést jelent, akkor arra a választ egy másik cselekedetben kell megadni. És nem szóban.

Kérdéses > Pontosan. Mint régen, amikor a szó és a tett még nem vált ketté. Az érthető méretű világokban. Ez lehetne a második hirdetés alapja. Az elsőé pedig, – amiről beszéltünk – az öntudattal együtt járó, és egyetlen félelem, az elszakadástól való félelem megszüntetése lehetne.

...

Bárki > M-nak sikerült a blogba belépni?

Kérdéses > Sikerült. Szerintem nagyon klasszul megcsinálta!

Bárki > Ja, most látom. Klassz!

Kérdéses > :)

Bárki > Az Indiegogo-t miert vetted le?

Kérdéses > M. vette le, és rakta át dobozba, a jobb oldali hasáb tetejére. Szerintem jobb így. Úgy is hagytam -- tudod: a ráhagyásos módszer. :)

Bárki > Ez nagyon jó cím, hogy Autizmussal a neurotipikusokért (beszélgetésekben).

Kérdéses > :D

Bárki > Tetszik.

Kérdéses > Király!

Bárki > Klassz. M. ért hozzá. Akkor lehet, hogy a Bono sapiens facebook oldalát is megtudja csinálni.

Kérdéses > Azt nem hiszem, mert ott szerintem a Facebook programban, a szerveroldalon van a hiba. De meg lehet kérdezni.

Bárki > Ez a lakhatásod eléggé gáz.

Kérdéses > Eléggé gáz.

Bárki > Mikorra tudod meg, hogy mi lesz?

Kérdéses > Nem tudom. Amint értesülök valamiről, rögtön közlöm.

Bárki > Ahol most vagy, ott az a gond hogy nincs pénz jövő hónapra?

Kérdéses > Nem, nem ez a gond, vagyis, hogy ez is gond. J-nek az odaköltözésemmel kapcsolatban érzelmi fenntartásai vannak. Tökre megértem.

Bárki > Aha.

Kérdéses > Túlságosan jó neki az ottlétem járulékos haszna.

Bárki > Ezt hogy értsem?

Kérdéses > Úgy érzi, elkezdene kötődni hozzám, miközben tudja, hogy kilépni is kész vagyok. Plusz, most van túl egy házasságon, de a válás hatásait még mindig nagyon érzi. Nem akar megint még egy ugyanolyan mély kapcsolatot.

Bárki > Akkor én is odaköltözöm, és akkor az már nem párkapcsolat, vagyis nem fog kialakulni párkapcsolat. :) Teszek róla, hogy ne mélyüljön el egyikünkben sem. :D

Kérdéses > De azt nem tudnád megakadályozni, hogy ne takarítsak, hogy ne tartsam rendben a lakását, vagy főleg, hogy ne segítsek neki a tervezői munkájában. Ezeket nem tudom nem csinálni. Megdugni viszont senkit nem tudok, így nincs is párkapcsolatiság, ami ellen lehetne vagy kellene tenni valamit, ugyanakkor testileg is hasznosak tudunk lenni egymásnak, mert nagyon jó egy ágyban aludni, ébredni.

Bárki > Hétvégére van valami terved, valami program?

Kérdéses > Nem, nincs semmi.

Bárki > Akkor holnap délután találkozhatunk.

Kérdéses > Esetleg a b-ai K. (a lány volt párja) fog keresni engem, de szerintem igen, találkozhatunk.

Bárki > Ezzel a lánnyal miben maradtatok, akinek van lakása, amiben színházat csinálna?

Kérdéses > Abban, hogy kedden délután felhívom, hogy pontosan mikor jön ismét Budapestre csütörtökön vagy pénteken.

Bárki > Sz. üzeni, hogy csütörtökön-pénteken Ő is tudna vele találkozni.

Kérdéses > Láttam a listán, olvastam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr395163520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása