HTML

Bárki > Teljesen felizgult nővel tulajdonképpen még sohasem voltam.

Kérdéses > Hogy-hogy?

Bárki > Rájöttem, hogy ha az ismerőseim (most majdnem azt mondtam, hogy a férfi ismerőseim körében, de igazából a női ismerőseim körében ugyanúgy), szóval ha az ismerőseim körében megkérdezném, hogy melyik nőt látják felizgultabbnak, azt aki az adott pillanatban csak egy férfi erekciójára nyitott, vagy azt, aki az adott pillanatban szinte az összes férfi erekciójára nyitott, akkor nagyjából mindenki azt válaszolná, hogy az utóbbit. És ezt ellenőriztem is, egy csomó embert megkérdeztem, és valóban.

Kérdéses > Most arra gondolsz, hogy soha nem voltál úgy nővel, hogy közben több férfi közül is választhatott volna?

Bárki > Ez is igaz, de most nem erre gondoltam.

Kérdéses > Hanem?

Bárki > Arra, hogy tegyük fel, van egy adott nő, akivel épp szexelek, és mondjuk már nagyon felizgult. Ez a nő, ha esetleg képes is lenne elérni az előbb említett izgalmi szintet, a mozdulataiban, a viselkedésében ekkor is csak azt tudja megjeleníteni nekem, hogy kizárólag az én erekciómra nyitott. Az erkölcseink, a beidegződéseink, vagy maga a helyzet miatt, hogy nem vagyunk többen.

Kérdéses > És mi van ezzel?

Bárki > Hát az van, hogy így a saját színe előtt sem lehet őszinte a dologgal kapcsolatban. Vagyis, ha esetleg fel is izgulna így, ilyen szinten, ezt még magának sem mutathatja ki, mert joggal gondolhatja, hogy a partner előtt ezt titkolnia kell.

Kérdéses > Ezt azért mondod, mert ha valaki szex közben nem mutathatja ki szabadon, hogy az adott pillanatban mit érez, akkor ez gátolja is ugyanezeket az érzéseket?

Bárki > Na, ez pontosan az, amit mondani akartam! Szóval igazán felizgult nővel, emiatt, lényegében még nem voltam.

Kérdéses > Ilyen módon én sem.

Bárki > De én sajnálom is.

Kérdéses > Remélem, nem hiszed, hogy én nem.

Bárki > Ja, oké.

Kérdéses > Viszont, én azt gondolom, hogy ez a dolog sokkal összetettebb.

Bárki > Én is ezt gondolom.

Kérdéses > Akkor ez is oké.

Bárki > Majd megbeszéljük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr194952941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása