HTML

Kérdéses > Azt hiszem, elég sokat beszéltem már emberekkel az alapítványról. Szerinted mit lehetett ebből megérteni?

Bárki > Minden beszélgetésen nem voltam jelen.

Kérdéses > Te mit értettél meg?

Bárki > Hogy olyan lehetőségeket látsz, amik miatt a most adottak már nem érdekesek neked.

Kérdéses > Mármint milyen lehetőségek nem adottak?

Bárki > A küzdelem nélküli lét lehetőségei. Persze igazad van, adottak, hiszen pont ezekről írsz. Akkor viszont nem értem.

Kérdéses > Hát az van, hogy elfáradtam, ráadásul gyanús, hogy megőrültem. Akkor ez nem ment át?

Bárki > De, ezeket mindenkinek mondod.

Kérdéses > A blogot ezért hoztam létre, hogy elmondhassam ezeket. De az alapítvány már nem erről szól. Sőt, egyáltalán nem erről.

Bárki > Én is egy motiváló dolognak látom, nem egy fáradt és őrült ember búcsúlevelének.

Kérdéses > Lehet, hogy búcsúlevéllé válik.

Bárki > Persze, lehet.

Kérdéses > És a motiváló jellege szerinted miben látszik?

Bárki > A keretteremtés lehetőségeit nyomatod. Azt állítod, hogy keretekben akár világokat is létre lehet hozni. Egész konkrétan, te elmész a paradicsomi körülményekig és az angyali viselkedésig.

Kérdéses > Ezért szoktam mondani, hogy nem csak világok létrehozásáról van szó, hanem a jelenlegi világunkhoz képest összemérhetetlenül más világok létrehozásáról.

Bárki > Oké, összemérhetetlenül más világokról.

Kérdéses > És nem mondanám, hogy ezt a keret témát én „nyomatom”. Inkább ki szeretném deríteni, hogy tényleg megőrültem-e. Nem azt állítom, hogy keretekben összemérhetetlenül más világokat lehet csinálni, hiszen ezt senki nem próbálta ki, hanem azt állítom, hogy ezeknek a kereteknek a megteremthetőségét túl reálisnak látom.

Bárki > És mi lenne, ha nem csak papolnál ezekről, hanem elkezdenél ilyen kereteket csinálni.

Kérdéses > Nem fogok egy olyan dolog élére állni, amit feltehetően egy őrült elme talált ki.

Bárki > De miből gondolod, hogy megőrültél.

Kérdéses > Van 1-2 erre utaló jel.

Bárki > És mik ezek?

Kérdéses > Az egyik, amit már mondtam, hogy ezeket a kereteket viszonylag könnyűszerrel megalkothatónak látom, a másik pedig, hogy ennek ellenére senkit sem látok foglalkozni a dologgal.

Bárki > Ezért mondom, hogy ezzel neked kellene foglalkozni.

Kérdéses > Van ezzel egy kis probléma.

Bárki > Éspedig?

Kérdéses > Ez a keretteremtősdi/világteremtősdi túl messzire mutat. Olyan messzire, hogy én magam sem csatlakoznék semmilyen kezdeményezéshez, ami ezen a téren bármiféle hierarchiát mutat. Ha egy ilyen dolog önszerveződő, akkor oké, de ha mondjuk egy vezéralakot látok benne, esetleg egy karakteres alapítót, én ezt messziről elkerülném.

Bárki > Akkor ki fog ilyeneket csinálni?

Kérdéses > Ezeket nem kezdheti el, nem vállalhatja fel egyetlen egy ember. Nekem már az is sok, hogy úgy érzem, kereteket ilyen célra létrehozni rajtam kívül másnak eszébe sem jut. Ez kész őrület részemről. Ezek túl messzire mutató dolgok, számomra mégis túl reálisnak látszanak. Ezeket csak több ember, együtt, közösen kezdheti el, ráadásul csak a társadalommal egyetértésben.

Bárki > Egyébként az másoknak sem világos, hogy ezeket a kereteket pontosan hogyan látod megvalósíthatónak.

Kérdéses > Pedig a blogbejegyzéseim jórészt erről szólnak.

Bárki > Miért nem egy könyvet írsz?

Kérdéses > Másképp írni nem tudok, csak így.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr404961862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása