HTML

Kérdéses > Ha jól értem, Te konkrétan felajánlod ezt a házat hosszabb-rövidebb itt tartózkodásra azoknak, akik ki szeretnének próbálni olyan dolgokat, amikről a blogomon is beszélek?

Bárki > Illetve meg szeretnék beszélni ezeket.

Kérdéses > Nagyon jó. Ezt meg fogom írni a blogomon.

Bárki > Jó.

Kérdéses > Hány négyzetméter ez? Mennyi az alapterülete?

Bárki > Talán 40-42 négyzetméter.

Kérdéses > Akkor összesen 80, plusz a legalsó rész, vagyis összesen 90-100.

Bárki > Nagyjából.

Kérdéses > És tök jó, hogy csak kevés fal osztja meg belül a tereket.

Bárki > Többek között ezért is tetszett meg ez a ház nekem.

Kérdéses > Plusz, még külön szerencsének is gondolom, hogy ide kell egy kicsit vonatozni-buszozni, vagyis csak komolyabb elhatározással jönnének ki ide az emberek Budapestről.

Bárki > Szerintem is.

Kérdéses > És 1-1,5 óra utazás a Nyugatiból nem is bevállalhatatlan.

Bárki > Szerintem sem.

Kérdéses > Jó, mondom, felrakom a blogomra.

Bárki > Oké.

Kérdéses > Nem rakom ki a nevedet (mint soha senkiét), majd azt írom, hogy engem keressenek.

Bárki > Oké.

Kérdéses > Oké.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr644984409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása