HTML

Bárki > Helló, mizújs?

Kérdéses > Semmi különös. Veled?

Bárki > Szintén semmi.

Kérdéses > Same shit every day – mondaná az angol.

Bárki > Jah. Új bejegyzés se született már rég. M-el nem csetelsz?

Kérdéses > Te sem csetelsz a blogon velem. Senki nem csetel. Pedig annyi minden mondanivalóm lenne.

Bárki > Én nem érek rá, itt a barátnőm. Ilyenkor vakáción vagyok.

Kérdéses > M. sem ér rá. Azt mondta.

Bárki > Meditálok. Nem agyalok. Nekem jót is tesz, nagyon kell néha ez mástól. Másképp nem tudok kikapcsolódni.

Kérdéses > Tudom, hogy szükséged van erre a fajta meditálásra.

Bárki > Vasárnapig tart.

Kérdéses > Még van időm.

Bárki > Hétfőtől friss erővel újra neki futamodunk.

Kérdéses > Friss egoval. :)

Bárki > :D

Kérdéses > :D

Bárki > A lakótársaiddal miért nem csináltok valami közös programot. Vagy csetelést a bloghoz?

Kérdéses > Ők nem akarnak kapcsolódni a bloghoz.

Bárki > De mutattad nekik?

Kérdéses > Az egyiknek mutattam, a másik felé ez felesleges lett volna, mert nem tud magyarul.

Bárki > És akinek megmutattad?

Kérdéses > Az sem kapcsolódik. Azt tudod, hogy ez a cset felmehetne a blogra?

Bárki > Tedd fel nyugodtan, ha úgy érzed, hogy jó ötlet.

Kérdéses > Szerintem az.

Bárki > Ok. ... De milyen célt szolgálna?

Kérdéses > Egy másik szemszögből is rávilágít a blogra. Mármint, ez a beszélgetés köztünk. Vagy ezt a beszélgetést folytatjuk még? Ha nem, akkor felteszem. Pár perc az egész.

Bárki > Nincs időm folytatni.

Kérdéses > Oké.

Bárki > Szólj, ha feltetted, hogy nézzem meg!

Kérdéses > Oké, szólok.

Bárki > ...

Kérdéses > Felraktam, nézd meg!

Bárki > Lemaradt a stupid bitch rész is, pedig az lett volna a fűszer.

Kérdéses > Nem hagyhattam benne. Viszont megszerkesztettem rendesen az egészet. Szóval fönnhagyjuk?

Bárki > Fent hagyhatod, de szerintem a stupid bitch is maradhatott volna benne. Attól eredeti, emberközeli. A hétköznapi ember számára.

Kérdéses > Akkor ezt a beszélgetést is hozzáteszem a blogon lévőhöz!

Bárki > Most szívatsz (szivatsz) engem?

Kérdéses > Nem, de így a stupid bitch rész is valamennyire vissza kerül bele.

Bárki > Ok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr625066105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása