HTML

Bárki > Miért kellett eddig folyton törölnöd a korábbi bejegyzéseket?

Kérdéses > Mert a blog kereteiből folyton kiestek. Tekintve, hogy a blog írása együtt jár a blog koncepciójának kialakításával. És fordítva. Legalább is, ennek a blognak az írása.

Bárki > Tulajdonképpen ez a blog műfaja.

Kérdéses > Lehet, hogy csak eddig volt az. Nem tudom.

Bárki > És, akkor miért is kellett kitörölnöd a korábbi bejegyzéseket?

Kérdéses > Mert a koncepció folyton átíródott felettük. De pár hete valahogy már nem változik, illetve már nem változik annyit. Ezért mondtam, mintha elkezdett volna beindulni a dolog. Persze meglehet, ez csak képzelgés részemről.

Bárki > E pillanatban csak négy, ezt megelőző bejegyzést látok. Összesen.

Kérdéses > Én ezzel együtt mondtam, hogy kezd beindulni. Ezt megelőzően mindig csak egy-két blogbejegyzés volt aktuálisan fent, és nem számoltam, hogy eddig hányat dobtam ki. Talán úgy harmincat-negyvenet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr484899903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása