HTML

Bárki > Tudod, mi a gondom veled? Félek, megkívánnálak, ha találkoznánk.

Kérdéses > Engem meg szoktak kívánni a nők, és szerelmesek is szoktak lenni belém.

Bárki > Milyen kár, hogy te nem vagy képes ezt fordítva érezni...

Kérdéses > Kíváncsi vagyok, miért sajnálod.

Bárki > Mert jó érzés. Nagyon jó!

Kérdéses > Most arra gondolok, hogy azt gondolod, megkívánás és szerelem érzés (vagy érzések) nélkül nem olyan jó érzés érezni. Én ezt nem érzem.

Bárki > Meglehet, ma elalvás előtt majd arról fantáziálgatok, hogy csókolgatom minden porcikád... Mert az jó érzéssel tölt el. :-))

Kérdéses > Ehhez nem kell megkívánni a másikat, nem kell szerelmesnek lenni valakibe. Bizonyára gyerekeket is úgy szoktad csókolgatni, hogy közben szexuálisan nem kívánod meg őket. Úgy, ahogy Te a gyerekeket csókolgatod, úgy én is szeretek csókolgatni gyerekeket, felnőtteket, kutyákat, macskákat, sok mindenkit.

Bárki > Hát igen...hisz te semmit nem érzel... :-()

Kérdéses > Én csak megkívánást és szerelmet nem érzek. Helyettük érzek olyanokat, amiket kívánósan vagy szerelmesen nem érezhet az ember a testiségben. És ezek az érzések nagyon jó érzések. Fedezem fel őket, fogva tartanak, kíváncsi vagyok rájuk.

Bárki > A vágy felülírható, de a szerelemnél nincs jobb érzés a világon.

Kérdéses > Te viszont azt nem érezheted, hogy a testiség és érzékiség terén én miket érzek szerelem és megkívánás helyett.

Bárki > Mit gondolsz, át tudnád élni ezeket velem?

Kérdéses > Majdnem mindenkivel át tudom élni, hiszen soha nem kívánok meg senkit, és soha senkibe nem vagyok szerelmes.

Bárki > És kivel nem tudod?

Kérdéses > Azokkal nem vagy azokkal nehezen, akik nem tiszták (ápoltak, sokan így mondják, de én lelkileg is értem), vagy azokkal nem, akik nem egészségesek. Velük nem tudom átélni ezeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr704899702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása