HTML

Kérdéses > Tegnap este átmentem ahhoz a lányhoz, akiről mondtam, hogy szerintem simán ki tudna lépni a nőnek tekintettségéből, mert van benne valami eredendően autisztikus, érzelmileg/értelmileg nincs teljesen beidegzítve, mondhatni, csak hézagosan szocializált.

Bárki > Ja, emlékszem. És mi volt?

Kérdéses > Nem tudott kilépni. Túlfantáziáltam a dolgot.

Bárki > ...

Kérdéses > Az volt, hogy ő sem volt képes a jelenlétem adta lehetőségekkel élni. Mint mások, ő sem tudott mit kezdeni velem. A puszta nyitottságom neki sem volt elég, őt is nekem kellett volna akarni, ő is a férfit várta tőlem. Hát így jártunk. Hányszor végigcsináltam már ezt...

Bárki > Mégis, mit vársz?

Kérdéses > Nem várok semmit, csak a lehetőségektől nem akarok megfosztani senkit. Ezért megyek bele ezekbe a helyzetekbe.

Bárki > ...

Kérdéses > Egy kicsit azért meg mert ölelgetni, illetve próbált jobban megszagolgatni is, de ehhez már nem volt elég bátor, és elmismásolta közben a dolgot. Aztán éjfél után eljöttem tőle, mert láttam, hogy többet csinálni velem már nem mer, illetve egy idő után már nem is akart, mert elálmosodott. És közben pedig rohadt hideg volt a lakásában, plusz végig a hideg falhoz szorított alvás közben.

Bárki > Fogsz még hozzá menni?

Kérdéses > Most úgy voltam nála, hogy én mondtam neki, hogy átmennék. Következő alkalommal már csak úgy mennék át, ha ő hívna engem, méghozzá mindkettőnk szemében félreérthetetlenül felvállalva, hogy ő az, aki szeretné, ha átmennék hozzá, és nem én. Minimum ilyen szinten fel kellene adnia a nőnek tekintettségét, hogy megint nála lehessek.

Bárki > Miért? Miért kell, hogy felvállalja, hogy ő szeretné, hogy átmenj hozzá?

Kérdéses > Ha megint én mondanám, hogy átmennék, akkor azt hihetné, hogy akarok tőle valamit.

Bárki > Te mindig ilyen passzív vagy a nőkkel?

Kérdéses > Nem, nem vagyok passzív, csak nem vagyok hajlandó ezekben a táncokban a vezető szerepét felvállalni. Semmilyen szinten, soha és senkivel.

Bárki > Miért nem?

Kérdéses > Mert nem értek egyet azzal, hogy a szexualitás tárgya a női test legyen. Szerintem a szexualitás tárgya a nemi izgalom kellene, hogy legyen, méghozzá azért, hogy elkerüljük az erőszakhoz vezető tévedéseket.

Bárki > Bevallom, ebből nem sokat értek.

Kérdéses > Most fáradt vagyok, elmagyarázom legközelebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeses.blog.hu/api/trackback/id/tr444910735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása